vrijdag 29 maart
Pasen
Alle kinderen vrij
dinsdag 02 april
Praktisch verkeersexamen leerjaar 7 (tijdstip volgt)
De kinderen van leerjaar 7 fietsen in Dalfsen een parcours. Het is belangrijk dat de kinderen met een goedgekeurde fiets naar school komen. De lijst met aandachtspunten worden van tevoren meegegeven. Het is verstandig om het parcours van tevoren te verkennen, zodat de kinderen weten wat ze kunnen verwachten.
7/8 Bijenkorf
donderdag 11 april
Studiedag
Alle kinderen vrij
woensdag 17 april 10:30
schoolmusical Vechtdal College Ommen
Leerlingen van het Vechtdal College Ommen nemen jullie door middel van toneel, zang en zelfs een stukje dans mee in en avontuur. Acteren, decor bouwen, kleding, dans, zang, alles is door leerlingen van het Vechtdal College Ommen zelf bedacht, gemaakt en uitgevoerd. Op woensdag 17 april om 10:30 uur is er een speciale voorstelling voor de groepen 7 en 8 van alle basisscholen uit Ommen en omgeving. De voorstelling wordt gegeven in de Carrousel en duurt ongeveer een uur.
7/8 Bijenkorf
maandag 29 april